Форум WWW.MEYDAN.AZ » Официальные объявления » YENİ SİSTEMƏ KEÇİD
0
Автор Тема: YENİ SİSTEMƏ KEÇİD
  0 / -0    написано: 2025-10-10 00:18:51 

YENİ SİSTEMDƏ NƏLƏR OLMAĞINI İSTƏRDİNİZ ?
İZAHLI FORMADA OLMAYAN TƏFLİKLƏR HEÇ OXUNMAYACAQ BELƏ.

  написано: 2025-10-10 23:40:08 

Bele qısa formada da izah ede bilərəm ki, random şəkildə əsyaları alaq . Bəyənmədik bir də. Sonra onları istəsək bir ləşdirək ki bəlkə daha yaxşısı çixar. ( Bu yəni zl ya ehtiyaci emele getirecek ve zl da doyuslerden qazanilsin ya da podzemelyadan yogdigimiz esyalari satmaqla) . Randomdan bexti getirmeyenler ise podzemelyada gedib gezer . Tutalim podzemelyalarda ferqli olsun 5 cu seviyyeli botlari doyene 5 ci lvl esyalar dussun bu esyalari eritmek olsun eynen dukandan da alinanlari. Sonra podzemelyadan bize dusen silahalri yada ger hansisa bir yaxsi hesab ediyimiz silahin seviyyesini qaldiraq ve silahlar hetta oyuncunun ozlevelinden yuksek de ola bilsin . Yeni 10 lvl 16 ya qaldirdigi silahi geyine bilsin. Burda cox maraqli taktikalar emele gelecek.
Hetta teklif ederdim ki random olaraq ferli ferqli statlar verilsin itemlere. Krit oynayan 4mflik esya geyine bilsin . Meslen butun esyalarina mf duzen bir krtin cani neqeder olar meslen? Yeni maraqli olacaq .



  написано: 2025-10-10 23:29:30 

Random əşya sistemi
1)Döyüş mağazasında əşyaların maksimum dəyərləri bilinsin buna baxmayaraq onları əldə etdikdə bu dəyərlər rastgələ təyin olsun. Deyək ki , 2 dəfə aldıq və nəticəni bəyənmədiksə aldığımız bu əşyaları “masterskoyda” bir-birinə yamayaq və nəticə isə həmişə əvvəlkindən daha üstün dəyərlərə malik amma eyni adlı və tip daha üstün bir sialh əldə edək. ( belə olsa zl çox önəmli olacaq və ancaq əşya satmaqdan və döyüşlərdən onu əldə etmək olsun. Yəni pve pvp arasında get-gəl olsun. Ancaq,pul vahidlərini 1 dənəyə endirməyinizi xaiş edəcəm . pul ilə də almaq olsun bunu istəməyən isə ya döyüşər ya da podzemelyaya gedər əşya yığar və təklif edirəm ki uduzan tərəfə də zl verilsin ancaq az miqdarda )
2) əritmə sistemi.
Zirzəmi və mağaralarda ( peşera ves tipli pve üçün nəzərdə tutlan yerlər) botları öldürdükdə silah sursat əşyalar düşsün cürbəcür aşağı səvviyə və ya böyük səviyyə. Bunda məqsəd nədir? Həm mağazalardan , həm də bu yerlərdən əldə olunan silah sursatı əridmək . bu əritmə ilə də istənilən silahın səviyyəsini artırmaq olsun.məsələn 10 cu səviyyə qəhrəman 15 ci səviyyəyə qaldırdığı silahları geyinə bilsin.20 səviyyə də 30cu ( yəni limiti admin qoyar) burda məqsəd isə odur ki rondomdan bəxt gətirmir və alınmırsa, digər yollar ilə əldə etdiyin silah əgər yaxşıdısa məslən 4 dənə mf% krit var ancaq 2 ci səviyyədir lakin 10cu səviyyə aldıqların və krafta ( masterskoya) çıxan sialhlarda 2 mf krit 2 mf uvarot sene düşürsə , bu 2ci səviyyəyə aid hamısı krit mfləri verən silahı qaldırıb 10 edə bilərsən hətta 20 edə bilərsən. Hətta bu 2ci səviyyə podzemelyadan tapdığın silah o qeder yaxşı ola biler ki dukandakilardan daha yaxşı olar. ( admin hemde aşağı seviyye silahları magazadaan almaqa rondoma qoymaya da biler ) burada meqsed hemise etmeye birsey olmasıdır . yeni , en güclü olan bele fikirlese biler ki belke men daha yaxşı bir boyunbağı tapdım ? yeni uvarotam menim boyunbağımda 3 dene mf uvarot var ve 10 çeviklik var görəsən 4 dənə mf% tapa bilərəm? Məsələn bir nfer 5 dənə hp veren bir zireh tapa bilər və ya anti krit veren bir silah yeni . hər cür silahlar olsun.

4) silahların belə random şəkildə düşməsi vəs oyunda maraqlı və kreativ silah seçimlərinə gətirib çıxardacaq. Döyüş komplektləri və döyüşçülərin özlərinin düzüb ortaya çıxardığı qeyri ənənəvi silah komplektləri vəs kimi şeylərə şahid olacağıq.
5) yalnız bu sistemi əgər yeni oyuna başlayanlar bilməsə və məntiqi görməsə onlar üçün oyun çox çətin olacaq ))
6) isterdim ki botların xarakteristikası gorunmesin anacq onların geyimlerinden bilek onlarin gucunu

  написано: 2025-10-10 16:11:21 

1. Medallar sistemi avtomatik olsun məsəlçün bu qədər saat online bu medallar 7/24 .. filan qədər bota öldürməyə bu medallar və s butun fikirləşib medal sayını artırmaq olar
2. Time out ne olursa olsun 3 dəq olmalıdır. Boy tez bitende maraq qalmır
3.ureven sistemi maksimum 11-13 aralığı
4. Peserada resurs eleksir çox olsun hər şey orda olsun nə lazımdı gir yığ
5.zamo boylarına diqqət artırılsın zamokdaki həftəlik veshler çox güclü olsun ki onu qazanmaq maraqlı çox olsun
6. Müəyyən vaxtlarda çox güclü boy gelsin xaos kimi ondan dəyərli neyse dussunki ora gəlməyə maraq olsun

  написано: 2025-10-10 15:03:58 

Əyər admin üçün bunu etmək çətindirsə, köhnə üsul ilə əjdəha mağarsına mərtəbə anlayışı ilə qoya bilər.

  написано: 2025-10-10 14:58:30 

düzəliş
NORMAL - medal mf 1. - medal stat 1. (medal mf 1=10%, medal stat 1 =1 stat)
HARD - medal mf 2. - medal stat 2. (medal mf 2=20%, medal stat 2 =2 stat)
VERY HARD - medal mf 3. - medal stat 3. (medal mf 3=30%, medal stat 3 =3 stat)
NİGHTMARE - medal mf 4. - medal stat 4. (medal mf 4=40%, medal stat 4 =4 stat)
APOCALİPSE - medal mf 5. - medal stat 5. (medal mf 4=50%, medal stat 5 =5 stat)

  написано: 2025-10-10 14:53:04 

3. TƏKLİF

mən komputerdə oyunlar oynayıram. bu oyunlarda güc səviyəsi var, hər kəsin bildiyi şeylər.
daha asan, asan, NORMAL, çətin, daha çətin. hətta daha artığını da etmək olar. mümkünsüz.

bu video oyunlarda bir növ balansı saxlayırkı təkrar oynamaq maraqlı olsun. hər səviyədə oyunçuya xitab etsin.
bəlkədə bu heç bir bu cür rpgdə yoxdur. bəlkədə bu edilsə rpg-lərdə bir ilk olar.
bunula oyunda həm yeni gələnlər həmdə çox güclü oyunçuların arasında botlarla döyüşdə bir maraq olar.

istər mağara istərsə xaot döyüşlərində....

deməli hazırda əldaha mağarası var opt verir. bura geuyimsiz oyunçu girə bilmir, amma balans fikrləşmək olar.

veri easy. çox asan.- botun zərbə gücü -80%. təcrübə +20%.
asan.-botun zərbə gücü -50%. təcrübə +50%.
normal.- botun zərbə gücü 100%. təcrübə +100%.
çətin.- botun zərbə gücü 150%. təcrübə +130%
daha çətin.- botun zərbə gücü 200%. təcrübə +150%
APOCALİPSE.- botun zərbə gücü 300%. can səviyəsi +100% təcrübə +200%.
qeyri mümkün.- bu səviyəyə özəl olararaq əjdaha mağarasında 1 bot yox hər 3 bot döyüşə Apoclipse səviyəsində daxil ola bilər. və ya vuruş səviyəsi +400 təcrübə +200%. (x3 bot sayına əsasən)

  написано: 2025-10-10 14:51:35 

9. Medal mf və medal stat. Bunları geyimlərə vururduq, yığışdırıldı. Balansı pozurdu bəli, amma 100%, 200% yerinə runa 1 səviyəsinə azaldıla yaxşı olardı.
3. nömrəli Əjdaha mağarasında level sistemi təklifimi təkralamaq istəmirəm. Bu mağarada DAHA ASAN - ASAN - NORMAL - ÇƏTİN - DAHA ÇƏTİN - NAYTMER - APOKALİPSE səviyə sistemindəki sunduklara bu medalları əlavə etmək olar. Opt ayr məsələ birdə bu medalları əjdaha mağarasında seçdiyin mərhələyə görə tap.
Misal- Əjdəha mağarasındakı bot səviyəsi. sundukdan çıxa bilər.

NORMAL - medal mf 1. - medal stat 1. (medal mf 1=10%, medal stat 1 =1 stat)
HARD - medal mf 2. - medal stat 2. (medal mf 2=20%, medal stat 1 =2 stat)
VERY HARD - medal mf 3. - medal stat 3. (medal mf 1=30%, medal stat 1 =3 stat)
NİGHTMARE - medal mf 4. - medal stat 4. (medal mf 1=40%, medal stat 1 =4 stat)
APOCALİPSE - medal mf 5. - medal stat 5. (medal mf 1=50%, medal stat 1 =5 stat)

Bu medallar yenilik deyil illərdir olan şeylərdir. 2 səviyədə bazada onsuzda vardı. sadəcə mağazada satıldığı üçün hamı həmən alıb geyimə yapışdırıb standart edirdi. Mağarada isə kim hansı səviyədə əjdəhalarla vuruşmaq istəyir o səviyədə təcrübə və medal əldə edə biləcək. Bəhs etdiyim səviyənin nə qədər güclü olduğunun təklif bölməsində yazmışam. Əyər botlar hər səviyə yuxarı seçildiyində daha güclü vururlarsa bu ən son səviyəyə həvəs edən qəhramanlar üçün həm bir çellenc həmdə bitməyən əyləncə və maraq ola bilər. bəlkədə ən son səviyədəki botlar üçün tək yox qrup halında girib medal axtarmaq olar.

  написано: 2025-10-10 02:35:35 

məktəbli vaxtı sega mega drive 2 varım idi çox şöxbəxt idi. indi bu mənim üçün köhnə, yəni nostagiyadır. Yəni olsa məni bir müddət sonra sıxacaq bir şeydir. sadəcə pisixolojik olar keçmiş gözəl günlər yanılsamasıdır.
İndi bunu niyə yazıram. çünki yenilik deyə forum açılır amma köhnəlik təklifləri olunur.


1. Oyunda erkən erişim kimi bir şey qurula bilər. məsələn mağazadakı pul ilə satılan əşya 2 ay sonra (30-40 ədəd satıldıqdan sonra da ola bilər) mağara resuru ilə alına biləcək.
2. Vip və kosmetik pul ilə ola bilər. qalan şeylər pullu və pulsuz. düzgün balans ilə istəyən pul ilə istəyən resur ilə alsın. gündəlik və həftəlik sunduklar qurulsun. bir gismini missia ilə almaq olsun say ilə. pulu olan saysız alsın.
3. Level sistemi haqqında yazmışam. hər kəsin gücünə görə botlar.
4. Niyə 1 zverlə oynayaq. bütün zverləri alıb aktiv şəkildə isitfadə etmək olsun. Döyüşə bütün zverləri buraxmaq olsun. VVVVVVVAAAAAAAHHO özünüzdən getməyin həmən, sadəcə düşünün. əyər ilk zveri həmən buraxırsansa. misal hər 20-30 zadrejada 2-ci, sıra ilə 3-cü zveri buraxmaqdan danışıram. süni olaraq online artırmaq kimi. məyər başqa oyunlarda botlarla oynamırsınız? (hər zver oyunçuya bonusun versin)
4.1 Paşeralarda zver optu artıran svitoklar çıxa bilər. buda bir biznes üsulu ola bilər.
5. Klansız və qrupsuz oynamaq istəyənlər üçün. kiməsə hücum olunduğunda 2ci və ya 3cünün hücüm etməməsi üçün özəl knopka qoyula bilər.
6. Döyüşlər uzanmamağı üçün 10 dəqiqə qanunu çıxarıla bilər. döyüş başladı 10 dəqiqə sonra bağlanır və heç kəs qatıla bilmir.
7. STATUS EFFECT-lər gətirilə bilər. misal üçün qanama effekti, yanma effekti, donma effekti kimi. Misal yanma effekti rəqibə hər xodda müəyyən zərər vura bilər. rəqib 5-10 xod hər dəfə udar atanda canı (1%) azala bilər. Başqa sözlə Maq oyuçunu voinlə birləşdimək olar. Qanama effekti hər xodda rəqibdən (1%) canı özünə çəkə bilər. Donma effekti rəqibin 5-10 xod zərərini (1%) azalda bilər. --Bunları svitok halında və priyom halında etmək olar. Əyər svitok olsa mağaradan tapıb. misal level 1 yanma effeti =1%. lvl 2=2% və s.
8. geyimlər standartdır. krit standardır hamı eyni şeyi geyinir. misal. luna və skorpion kroitləri vardı. biri uron digəri mf idi.

  написано: 2025-10-10 00:33:38 

Turnir

Вы не авторизованы